Na het invullen van het aanmeldformulier is uw kind bij ons aangemeld. Wij streven er naar om binnen 1 week telefonisch contact met u op te nemen waarin wij eventuele vragen of procedures verder zullen toelichten. Vervolgens zal binnen vier weken na aanmelding een eerste intakegesprek worden ingepland met zowel het kind als de ouders.
De kosten vallen binnen de Jeugdwet en worden daarom betaald door uw gemeente. Wij hebben een contract met de volgende gemeenten: Gouda, Bodegraven-Reeuwijk, Krimpenerwaard, Waddinxveen en Zuidplas.
Daarnaast behoort particuliere financiering ook tot de mogelijkheden. Voor meer informatie kunt u gerust bellen naar (0182) 526 800 of stuur een e-mail naar info@praktijkadastra.nl.
Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website om deze te analyseren en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt. Door hiernaast op akkoord te klikken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie door ons en door derden.